.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكيد استاندار مازندران بر لزوم اصلاح شيوه‌هاي مديريتي

ستاندار مازندران بر لزوم اصلاح شيوه‌هاي مديريتي در جامعه تاكيد كرد و گفت: از روش‌هاي سنتي و دست و پاگير بايد خارج شد و با خلاقيت و نوآوري به‌سمت توسعه و پيشرفت گام برداشت.

"ابوطلب شفقت" روز چهارشنبه در اولين نشت ماهانه با بخشداران در سال جديد، افزود: بخشداران مي‌توانند با انتخاب مشاوران توانمند در جهت تحقق اين مهم اقدام كنند.

وي اظهارداشت: در قالب يك برنامه‌ريزي اصولي بايد مردم را با دستاوردهاي نظام اسلامي بيشتر آشنا كرد.

وي برلزوم توجه بيشتر بخشداران بر تقويت و تكميل طرح‌هاي عمراني نيمه‌تمام به ويژه در مناطق روستايي مازندران تاكيدكرد و گفت: در سايه اصلاح شيوه‌هاي مديريت مي‌توان بسياري از طرح‌هاي نيمه‌تمام را تكميل كرد.

وي اظهارداشت: نظارت بر طرح‌هاي عمراني در حال احداث از سوي بخشداران بايد تقويت شود و برنامه زمانبندي براي تكميل آنها تهيه كنند.

وي با عنوان اينكه يك سرمايه ملي در مازندران نهفته است، گفت: استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي موجود در اين استان شكوفايي اقتصاد ملي را به همراه دارد.

استاندار مازندران افزود: سرمايه ملي موجود در مازندران نياز به‌شكوفايي دارد تا مردم در نظام اسلامي از نعمت‌هاي آن بهره‌مند شوند.

شفقت بر تلاش بيسشتر بخشداران به منظور كشف و شناسايي ظرفيت‌هاي موجود در منطقه تاكيدكرد وگفت: درمناطق روستايي استعداد و ظرفيت‌هاي زيادي وجود دارد كه كشف و هدايت آنها باعث افزايش سطح درآمد و زندگي روستاييان مي‌شود.

وي ايجاد مجتمع‌هاي دامپروري، رفع مشكل زباله و رفع مشكل توليد و جمع‌آوري شير درمناطق روستايي را ازجمله مواردي عنوان كرد كه بايد مورد توجه بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

وي در بخش ديگر سخنان خود به بروز پديده خشكسالي در كشور و استان اشاره كرد و گفت: مسوولان و به‌ويژه بخشداران بايد بحث خشكسالي را بسيار جدي تلقي كنند.

استاندار مازندران افزود: بخشداران با مديريت صحيح و اتخاذ راهكارههاي اصولي بايد مشكلات مربوط به بحث خشكسالي در مناق روستايي را كاهش دهند.

به گفته شفقت، با شيوه‌هاي مديريتي خاص مي‌توان سهم توليد دربخشهاي مختلف را افزايش داد كه تحقق اين مهم توسعه و رونق اقتصادي مردم را به همراه دارد.

وي گفت: بخشداران به عنوان متوليان امور بايد با صبر و شكيبايي مشكلات مردم در ارتباط با موضوع خشكسالي را كاهش دهند.

از حدود سه ميليون نفر جمعيت مازندران حدود ‪ ۴۷‬درصد در مناطق روستايي ساكن هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.